Πράγματι, φόβος Κυρίου, βεβαίως, ἀγάπη Κυρίου, Πνεῦμα Κυρίου τὸ κατορθῶσαν τὸ τοιοῦτον παραδοξότατον θαῦμα εἰς τὸν Γεώργιον· διότι μόνος ἐφόνευσε τὰς μαγείας τοῦ διαβόλου, μόνος ἔπιεν, ὄχι γλυκὺ μέλι, ἀλλὰ πικρὸν καὶ ὑπέρπικρον φάρμακον ἀπὸ τὸν ἄγριον λέοντα μάγον. Ὥστε ἂν ἠνδραγάθησεν ὁ Γεώργιος πρὸ τόσων μεγάλων μαρτυρίων καὶ βασάνων, ἂν ἔπιε τὸ φάρμακον καὶ δὲν ἔπαθεν οὐδὲν κακόν, βεβαίως ἡ ἀγάπη τοῦ Παντοδυνάμου Θεοῦ καὶ ὁ θεῖος φόβος, τὸν ὁποῖον εἶχεν εἰς τὴν καρδίαν του, ἠξίωσαν τοῦτον νὰ θαυματουργῇ ὑπὲρ φύσιν. Οὕτως ἔχει, ἀκροαταί. Διότι λέγει ὁ Σειρὰχ ἐν κεφαλαίῳ πρώτῳ· «Στέφανος σοφίας, φόβος Κυρίου, ἀναθάλλων εἰρήνην καὶ ὑγείαν ἰάσεως» (Σειρ. α’ 18). Δὲν εἶναι μέγα, φιλόχριστοι ἀκροαταί, αὐτὸ τοῦ ὁποίου ἠξιώθη ὁ στρατιώτης τοῦ Χριστοῦ, ἕνεκα τοῦ φόβου τὸν ὁποῖον εἶχε πρὸς τὴν χάριν Του; Νὰ κατορθώσῃ, δηλαδή, ὥστε νὰ κατέλθουν ἐξ οὐρανοῦ οἱ Ἅγιοι Ἄγγελοι νὰ τὸν λύσουν ἀπὸ τὰ δεσμά, νὰ τὸν ἐλευθερώσουν ἀπὸ τὸν τροχόν, νὰ τοῦ ἰατρεύουν τὰς πληγὰς καὶ νὰ τὸν θεραπεύσουν πλήρως; Ναί, βεβαίως.
Καὶ δὲν εἶναι θαῦμα μέγα καὶ σημεῖον τῆς ἀγάπης καὶ τοῦ φόβου τοῦ Θεοῦ τὸ ὅτι ἐξῆλθεν ἀβλαβὴς ἀπὸ τὸν λάκκον τῆς ἀσβέστου, χωρὶς νὰ καῇ οὐδὲ κἄν μία θρὶξ τῆς κεφαλῆς του, ὡς οἱ Ἅγιοι Τρεῖς Παῖδες εἰς τὴν κάμινον; Ναί, βεβαίως. Δὲν εἶναι δὲ καὶ τοῦτο μέγα θαῦμα νὰ πίνῃ θανατηφόρον φάρμακον, ὡς ἄλλο μέλι γλυκύ, τὸ ὁποῖον ἔτρωγεν ὁ Σαμψών, νὰ διασκορπίζῃ τὰς μαγείας τοῦ ἀγριωτάτου λέοντος διαβόλου καὶ νὰ ἐπιστρέφῃ τὸν μάγον του εἰς τὴν Πίστιν τοῦ Χριστοῦ; Ναί, βεβαίως. Δὲν εἶναι ἐπίσης θαῦμα μέγα καὶ σημεῖον τῆς ἀγάπης καὶ τοῦ φόβου τοῦ Θεοῦ εἰς ἐκεῖνον τὸν Γλυκέριον, ὅστις ἐπεκαλέσθη τὸν Ἅγιον Γεώργιον καὶ τὸν παρεκάλεσε νὰ τὸν βοηθήσῃ εἰς τὴν πτωχείαν του, οὗτος δέ, διὰ τῆς θείας Χάριτος, ἀνέστησε τὸν τεθνεῶτα βοῦν; Ναί, βεβαίως. Καὶ δὲν εἶναι ἀκόμη μεγαλύτερον θαῦμα καὶ σημεῖον τῆς ἀγάπης τοῦ Θεοῦ καὶ τοῦ φόβου του, νὰ ἀναστήσῃ, ὡς ἐξ ὕπνου, ἐκεῖνον τὸν νεκρόν, ἐκ τῶν ἐγκάτων τοῦ ᾍδου; Ναί, βεβαίως, καὶ τοῦτο εἶναι θαῦμα μέγιστον. Ποῖος δὲ ἄλλος ἀκόμη, μετὰ πίστεως καὶ εὐλαβείας ἐπικαλούμενος τὸ θαυματουργόν του ὄνομα, δὲν τὸν εὑρίσκει πρόθυμον καὶ τάχιστον βοηθὸν εἰς τὴν ἀνάγκην του;